Naším úkolem bylo vyřešit aktuální problémy a nedostatky vizuální komunikace. Facelift loga a vizuální identity Plzeňského kraje zachoval základní charakter loga a identity kraje, zatímco jsme zlepšili jeho ucelenou prezentaci. Aktualizovali jsme logo kraje pomocí nového bezpatkového písma, sytějších barev a rozšířené barevné palety a zpřesněním tvarů. Byla definována také nová zkrácená verze loga, která je praktickou alternativou pro aplikaci loga.​​​​​​​
Vizuální identita je založena na grafických prvkách, které jsou dostatečně variabilní, ale ve svém tvarosloví jasně rozpoznatelné a stávají se tak základním prvkem pro tvorbu všech materiálů.
K nové vizuální identitě kraje jsme vytvořili komplexní manuál, který stanovil pravidla pro používání loga a dalších grafických prvků v rámci komunikace kraje na všech platformách, od tiskových materiálů až po sociální sítě. Aktuální řešení dokazuje funkční implementaci identity napříč komunikací kraje.
Rok: 2022—

Grafický design: Anna Eštoková, Tereza Fialová
Strategie a vedení projektu: Headz-up s.r.o. / www.headz-up.cz
Zadavatel: Plzeňský kraj​​​​​​​
Back to Top